2012.03.01.
15:23

Írta: mediamindenes

Új műsorok a TV2 kínálatában

Márciusban két vadonatúj műsort indít a TV2. Jön a sztárokat felvonultató Másodállás, valamint a Lakatos Márkkal képernyőre kerülő Én is szép vagyok.
A TV2 tavasszal új tematikus műsorokkal bővíti kínálatát. A megújulás jegyében az átalakulni vágyó hölgyek Lakatos Márkkal szépülhetnek az Én is szép vagyok című műsorban, míg a Másodállásban álmaik szakmájában próbálhatják ki magukat a sztárok.

Március 11-én délután kerül képernyőre a Másodállás, mely valóra váltja a sztárok álmait! A műsorban közismert emberek kapják meg a lehetőséget, hogy kipróbálják magukat egy régóta áhított, ám eddig számukra teljesen ismeretlen szakmában. A fordulatokkal és kihívásokkal teli sorozat hazai és külföldi helyszíneken készül, és olyan sztárok közreműködésével kerül képernyőre, mint Várkonyi Andrea, Bochkor Gábor, Iszak Eszter, Ganxsta Zolee, Karsai Zita és Váczi Gergő.

A vasárnapi, TV2-es epizódpremiert követően, a következő szombat délutánján a FEM3 is műsorra tűzi a Másodállást.

Március 21-én, szerdán késő este debütál az Én is szép vagyok című sorozat. A műsor házigazdája és stylist-ja, Lakatos Márk minden epizódban tetőtől-talpig átváltoztat egy vállalkozó kedvű nőt, akinek nem csak külső megjelenésére, hanem énképére, önbecsülésére is pozitív hatással van a nagy átalakulás. A testileg-lelkileg megújult hölgyek olyan hasznos tippekkel gazdagodnak, melyek a hétköznapokon is szebbé varázsolják őket.

A szerdai, TV2-es epizódpremiert követően ismétlés szombat délben a TV2-n, vasárnap késő este pedig a FEM3-on!
_ENISSZEPVAGYOK_packshotlayout (00094)[1].jpg
foto: tv2 sajtószoba

Szólj hozzá!

Címkék: tv2 műsorok

A bejegyzés trackback címe:

https://mize.blog.hu/api/trackback/id/tr634274532

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása